Thursday, April 7, 2011

sambungan Program 3S lagi - BBQ

Setelah penat bermain SUKANEKA & BERKAYAK pada pagi dan petang, untuk sesi malam pula peserta program 3S bersama-sama memeriahkan Balai Cerapan UTM untuk berBBQ. uish.. Jauhnya sampai ke puncak tertinggi di UTM mereka berBBQ. Memang menarik berBBQ di Balai Cerap sebab suatu pengalaman baru buat para peserta. Mungkin ada yang masih tak pernah kan berBBQ di atas sana.

Kalau dah sebut BBQ, memang sah-sahlah proses bakar-membakar dijalankan. Seawal jam 6.00 ++ petang para AJK yang begitu dedikasi telah berada di Balai Cerapan untuk persediaan. Dah bermula jam 8.00 malam para peserta semakin ramai membanjiri balai cerap. Jom intai apa la yang mereka buat atas puncak sana itu.~~
Sah-sah lah kan proses membakar ayam & otak-otak..aik jejaka baju biru awal-awal dah membaham otak-otak :p

Sementara menunggu, lihatlah aksi senonoh mereka semua ini

Yargh...aksi sopan santun dan control macho pun ada jugak!!
Kalau diatas tue aksi senonoh, sopan, control macho dan pelbagai lagi, meh kita tengok pulak aksi ALUMNI nie sementara menunggu makanan semua siap dimasak. Ya, mereka bermain Kad rupanya. Dan yang memang tak disangka, ingatkan Kad Poker ETC ke tapi rupanya kad UNO. Memang terbaek dari ladang la~~
Ha tengok tue, penuh bersemangat ketika aksi ini dirakam
Tanpa disedari akhirnya ayam-ayam yang telah diperap selama tak sampai satu hari itu siap dibakar. Dan kita tengok menu yang disajikan untuk para peserta. Memang kenyang la mereka semua ini.
Ada nasi goreng kampung, ayam BBQ, sosej & otak-otak
Tengoklah betapa teruja Pembantu Felo Penasihat Kelab, en Onn disitu. Memandangkan menu yang disediakan sudah siap serta perut masing-masing sudah bergendang, tibalah masa untuk MAKAN.
Selain masa main UNO, masa nak ambil makanan pun baru la semua serius...ish ish ish

Jurufoto snap sana sini pun tak perasan kecuali abang yang sorang tue..terbaik

Sama-sama membaca doa untuk mendapatkan lagi keberkatan atas rezeki yang diberi dan nyum nyum
Setelah habis juadah, macam biasa kena kemaskanlah apa yang telah diguna serta membuang sampah-sarap. Sambil-sambil berjenaka, memang objektif untuk merapatkan ukhwah antara ahli kelab dapat dicapai melalui pemerhatian serta aksi sepanjang perjalanan aktiviti 3S ini.
Kemas-kemas serta tak tahu apa yang mereka lakukan itu
Sebagai akhirnya, sekalung tahniah dan setinggi-tinggi penghargaan diucapkan kepada para AJK dan urus setia yang bertungkus-lumus memastikan perjalanan program Semua Sayang SmartCamp (3S) ini berjalan dengan lancar serta memuaskan hati semua pihak. Kepada para peserta juga, semoga jalinan ukhwah yang tercipta akan berkekalan untuk selamanya.
Antara simbol kekuatan Smart Camp berjaya dirakamkan
oter juga mewakili pihak urus setia memohon maaf jika sepanjang perjalanan program ini terdapat sesetengah peserta yang terguris perasaan atas tindak tanduk yang tidak disengajakan. Dan disebabkan aksi & ragam yang terlalu banyak dirakamkan, oter terpaksa menggabungkan menjadi colloge.Have a nice day - Sayang SC

1 comment:

  1. sc mmg bez gle..rndu plak time sc dtg kat kaka..tip top

    ReplyDelete