Monday, November 15, 2010

KAMI KE KUALA ABANG, TERENGGANU

selalu sangat oter duk cerita SC join program itu ini kan? tapi, korang tak nampak program tu macam mane. tak pe tak pe. pasni oter akan cerita program-program lepas yang pernah kitorang join. siap ade gambar gtu. dari program sekecik zarah sehingga lah sebesar alam, dari dekat sekangkang semut sehinggalah sekangkang dinosur ye.

mula-mula oter nak story mory program kat Terengganu. KEM KEPIMPINAN PELAJAR kat Sek. Men. Agama Kuala Abang dalam pertengahan bulan 4 tahun 2010 tak silap oter. jauh, kan? takpe. demi anak bangsa. heh~  macam-macam pengalaman yang kitorang lalui. antara masalah yang boleh dikatakan rumit gak yang kitorang dapat adalah masalah bahasa pertuturan @ loghat. huhu. kebanyakan fasi berasal dari luar Terengganu. so, susah sikit nak faham. tak pe. masalah tu kami jadikan kekuatan kami.

jom layan gambar-gambar kami sepanjang program. sangat seronok :-)
























1 comment:

  1. salah satu kem pendidikan yang mencabar

    ReplyDelete